Kawan-Kawan Saya

Monday, October 03, 2011

saya sudah terjebak dengan voucher coupun online..!


Rasanya ramai yang dah terjebak dengan voucher coupun online nie. Sekarang nie dah banyak website yang sediakan perkhidmatan nie. semuanya di hujung jari. lagi murah dari biasa. siapa yang belum terjebak, pasti akan terjebak jua akhirnya... huhuhu..! aku dulu pun camtu juga.. just ushar2 dan tengok2 nya.. dan akhirnya terjebak jua dengan promosi harga yang di tawarkan..! 

Actually, banyak tawaran yang amat mempengaruhi aku.. tapi, kena control sebab nanti karang terover budget.. kan kes naya jer tue.. hehe.. sesiapa tak tahu lagi pasal voucher coupun nie? meh aku cerita serb sedikit..  Voucher coupun nie, korang boleh beli secara online. Tawaran yang diberikan amat murah dari harga asalnya. dia akan beri tempoh masa untuk membeli voucher tersebut. dan korang perlu buat paymant serta merta juga. After buat payment dan terima voucher melalui email @ account korang , korang leh redeem dekat company yang berikan tawaran tersebut.. amat berbaloi! tapi, jangan pulak korang tak redeem sebab nanti rugikan diri sendiri pulak kan..

meh korang cuba tengok dulu website yang sediakan perkhidmatan ini :




dan ini salah satu voucher yang aku beli pada bulan julai. last saturday baru gie redeem.. hehe..
amat berbaloi tau! next entry akan aku ceritakan selanjutnya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...