Kawan-Kawan Saya

Monday, January 09, 2012

Izzul 9 bulan


saya dah masuk 9bulan. bulan januari nie, saya akan masuk 10 bulan.
2bulan jer lagi akan masuk 12bulan @ setahun.
cepat jer masa berlalu kan?
pekembangan saya setakat ini :
  • dah ada 2btg gigi dan sedang mengeluarkan 2btg gigi lagi.. 10bulan nie, cukup ada 4btg gigi
  • saya dah merangkak laju
  • dah pandai duduk
  • dah boleh memapah
  • dah pandai main ngn abg saya
  • suka main air
  • suka tiru cara abg saya

saya sihat walafiat.. insyallah...

saya suka duduk mcm nie. abg saya suka duduk katak dulu

yea! saya dah pandai main push car nie

 saya dan abg saya.

dan saya masih lagi menyusu badan ibu saya.. i love it!

2 comments:

M@iRaB@bY said...

hi baby izzul..semangat n kental nye bodi...hehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wah dah pandai berdiri... cayok cayok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...