Kawan-Kawan Saya

Monday, March 19, 2012

Jusco card bertukar ke AEON card

"come over to AEON & Replace your JCARD with New AEON member card for FREE now till 30/4/12"


siapa belum tukar jcard ke aeon card lagi? moh kita bertukar sementara percuma nie. Bila aku dapat msj nie, lelaju ajak asben ke aeon tukar card baru. terus ke au2 keramat sebab tu nak makan kat johnnys. Aritu masa renew budak tu tak cakap akan kuar kat baru.. Sabau jer.. X pasal2 kena tukar 2x. Huhu..


Dalam sibuk nak tukar card, sempat juga aku membeli 2helai baju.. Hehe tak sempat nak snap tapi dah pakai.. Ekekeke..




Ini card baru yg kami pilih..


Keesokan harinya ke aeon lagi. Tapi ke aeon maluri pulak. Asal nak gi makan tapi TERBELI 6 helai baju lagi.. Hehe




5helai baju yg terbeli. 1 lg dah selamat pakai.. Total dalam RM74 jer.. Gila mata memandang baju yg sales up to 70%... hehe pasni nak gi aeon mana pulak la kan.


Asalnya cuti 2hari minggu lepas nak gi jenjalan ke tempat sejuk tapi ada tetamu jauh dtg. So, cancel cuti dan pergi tempat yg sama waktu dengannya. Itu yg sakan menyopping.. Hehe... Lagipun nak cari baju yg saiz kecik sikit dari biasa. ;-)..
posted from Bloggeroid

2 comments:

fazilzura said...

akak dh lama pakai kad kredit jj.. mmg muroh ..

atanayuiman @ Jue said...

kak, nie pun kad kredit.. nie aeon card jer.... kan skang jusc dah bertukar jadi aeon.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...