Kawan-Kawan Saya

Thursday, March 08, 2012

Sekali lagi KL Banjir semalam..


Tak ku sangka hujan lebat malam tadi akan menyebabkan KL banjir teruk lagi malam tadi. Sekarang bukan takat KL jer banjir.. dah merebak ke kawasan Ampang nie. Lagi-lagi area Lembah Jaya belakang nun. Nasiblah rumah mak aku nie tak kena. Kalau kena pun sure aku tak tau sebab malam tadi pukul 8.30mlm aku dah pengsan tido!.. hehehe.. iyerla hujan lebat sedaplah tidur.. dengan anak-anak pun pengsan sekali...
ekekeke.. laki aku lagilah awal pengsan. kul 8mlm dah lelap.

pagi2 buka FB org dok citer pasal KL banjir.. aku pun google.. mak aik! teruk juga KL nie banjir.. meh aku tepek sikit gambar yang aku jumpa kat google. Thank U mr google yang menyebarkan cerita lebih pantas dari paper!

area KL nie

Lembah Jaya

Pavilion

berkeanu bagai

Masjid Jamek

Jalan Yap Kwan Seng

 Dataran Merdeka

Bukit Bintang
Jalan Tun Razak

 mana nie ek?

LRT Masjiud Jamek

Masjid Jamek juga

Menara UOA

kg baru kot nie

ni pun xtau kat mana..

bas kat bkt belacan


1 comment:

AdaM Hawa said...

banyak kawasan kene banjir kilat.. hujan dari petang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...