Kawan-Kawan Saya

Monday, March 12, 2012

Voucher jusco.

Sabtu dan ahad sibuk kami ke jusco.. Uppps..! aeon lah. Kan dah tukar nama. But, aku rasa sinonim lagi pggl jusco dan lg glam kot. Takpela janji benifit dan facilities nya sama kan. Jcard tetap ada sepanjang tahun. Itu yang best.


Sabtu kami ke aoen bukit tinggo. Saja nak ke aeon yang terbesar. Motif utama nak cari adiah kawin opismate dan kasut keje. Yang dapat adiah kawin. Kasut mcm biasalah yang berkenan tu la memanjang saiz abissss.. Nyampah aku! dah kecewa terus balik. Sebab teringatkan ayah aku kirim sup terbaik dr setapak tu, terus bergegas balik...


Keesokannya kami aeon balakong pulak. Kali ni nak abiskan voucher aeob yg dpt tahun lepas. Kira2 ada rm130. apa yang nak di beli? sambung cari kasut lagi. Tapi still belum dapat sebab xder yg berkenan. Last2 apa yg aku beli? hehe beli baju aku, iman dan barang dapur.



Shopping time jcard barulah leh dapat byk cmnie.. Berbaloi! sbb tu aku suka jcard day.



Dapatlah beli baju keje sendiri dan baju2 iman sikit. Murah2 sebab 70%. kebetulan ada sale.




Dapat beli brg dapur sikit. Beli mana yang dah abis.... Malas nak tesco pulak lepas tue..


Cuti sekolah dah bermula.... Yaaaaahoooo..!!!
posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...