Kawan-Kawan Saya

Tuesday, September 18, 2012

Bowling Time...


Jumaat 2 minggu lepas, aku dan kenkawan opis ke alamanda untuk melepaskan gian bermain boling. memasing di minta memakai baju raya untuk main boling. hehe sesjer buang tebiat main boling dengan berbaju kurung. syok juga sekali sekala hari jumaat pi main boling. pasni leh repeat lagi la jawabnya..

my team! nadia, kak nor and aku

team lawan. na, lin dan mel

ibu mengandung yang tengah sarat pu nak main juga!

aku yang bersemngat waja tapi x tere juga.. 

aku and nadia yang sedondon tudungnya

1st game group aku menang. 2nd game after makan, terus drop!

selepas 1 game, makan dulu.. pastu sambung balik. menu aritu ada naasi goreng daging, nasi goreng ikan masin, nasi goreng pattaya, nasi goreng paprik, mee goreng.

 ok! settle.. jom balik opis sambung keje.



1 comment:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

lama x main bowling...

wahh bbj kurung main bowling...ok gk nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...