Kawan-Kawan Saya

Monday, October 01, 2012

Anak Kembar

siapa teringi anak kembar? sila angkat tangan... hehe mostly semua nak anak kembar kan. sekali banak kuar 2,3 org. alhamdulillah rezeki Allah bagi..


camne la kalau kitorg dapat anak kembar. tgh dukung 2-2 kembar, yang 2 org lagi terabai.. hehe ni anak kembar sepupu aku.

untuk aku, aku teringin juga nak anak kembar. dapat girl kembar kira bonus! syukur tak terkata. tp itu hanya angan dan harapan jer...



petua orang tua-tua, nak dapat anak kembar kena makan yang berkembar. haritu, kebetulan ada telur kembar, aku amik laaa.. hehe tp, rasa mcm tak lengkap jer sebab aku akik sebelah.. hahaha!!

note : aku tak mengandung yeeeaa..! perut jer buncit..

posted from Bloggeroid

2 comments:

SYANI said...

Bestnya kalau dapat kembar kan??

Zura@Iwan said...

rezki tu Allah nak bg anak kembar...syukur...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...