Kawan-Kawan Saya

Tuesday, November 20, 2012

Eye Test Part 2

Baru2 ni aku buat eye test. Sebelum nie pernah buat pada tahun 2010. Leh tengok kat link nie. Ni semua gara2 aku pergi exam penolong penguasa imegresen. Dalan exam tu ada pulak terselit pemeriksaan berat badan, dan mata. Part berat badan, kenal pasti warna semua lepas. Bila sampai part tengok huruf... tak sangka pulak sangkut. Bila pemeriksa tunjuk huruf yg besar semuanya ik. But, bila sampai yang bawah2, serius aku tak nampak..  main sebut jer... hehe. 

So, aku rasa aku dah rabun lah nie. Untuk pengesahan betul ke tak.. aku pun buat lah eye test baru2 ni kat alamanda. Cari kedai yg leh check mata. Bila tengok result, sah tahap kerabunan aku dah meningkat. Bila aku tengok balik result eye test yg dulu, jauh bezanya. Lepas nie kena pakai cermin mata la jawabnya ekkk?

Ni resultnya....


Result 2010

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...