Kawan-Kawan Saya

Nak Cari sesuatu?

Loading...

Thursday, April 10, 2014

Ihraz 4bulan



semalam bawa ihraz check up 4bulan. agak lewat sikit dr tarikh sebab cehck up 1bulan pun lewat. so, semalam timbang untuk 4bulan 6.3kg. growth yg cantik. tak terlalu berat dan tak terlalu ringan. BMI cantik. hahaa.. gitu! cuba kalau tanya BMI ibunya pulak.. hehe jangan di tanya, kang ada yang meraung. haha.. pepaham jer la ek.. 


peel terbaru bila masuk 4bulan nie, bak kata tcer dija yang jaga dia.. dia xnak duduk diam. nak bangun jer. kalau tak nak berpegang. haaa.. gitulah dia. asal letak baringkan jer marah. nak menegak, berdiri, duduk atau pun berdukung. jenuh la siapa yang yang jaga dia sekarang.


bila orang dekat dengan dia, kaki dan tanga dia melambai2 seolah suruh angkat dia. bila orang buat tak tau jer, terus melalak.. haha.. pastu bila di angkat, senyuman sampai ke telinga siap main gelak lagi. 


then, sekarang suka menyembur2.. apruuu.. aprruuu.. amik! main air liur je kejenya. abis rambut ibu mu ini. dah gugur seolah2 mcm daun yang luruh. seperti biasa.. aku mesti mengalami keguguran yang kronik. sekali gugur segengam rambut gugur. kepala atas belah kanan dah botak sikit. belah kiri dah nampak kejarangannya..


 ngencesss bahasa jawanya.. kena pakai bib jer la pas ni.


bukan main senyum bila dapat duduk.. ayah! bumboo seat satu!


pandai tak saya berselfie?? 

1 comment:

fazilzura said...

tomei2 dak sorg ni ... ikut muke iman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...