Kawan-Kawan Saya

Thursday, July 07, 2011

apa punya fesyen bendung kah???


3 bulan nak masuk 4bulan dah umur anak aku sorang nie.
now, tido masih lagi berbedung. waktu mula2 jer nak tido kasi bedung. pastu kelaut dah.
jadi skirt untuk dia.. ekeke..

menyebabkan dia dah memanjang, jadi fesyen berbedung dia udah lain la..
inilah rupa fesyen bedungnya :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

bedung separuh jer.. kaaahh!
org suruh bedung kaki.. nie bedung tangan.
tangannya harus di bedung, kalo tak akan di kacaunya mukanya sendiri..
dan terjadilah perkara ini:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


calaran di muka..
apa boleh buat.. sudah terkena atas cederaan dari diri sendiri..
hehehehe... sudah jatuh saham anak aku nie..


3 comments:

Ryn said...

Boi tkper...cedera mcm tu saham masih tinggi... ;)

Zakiah_MamaAdamz said...

hehehe...okla tu...nyenyak skit tdonyer....salam singgah... :-)

ieda said...

hehe comel je rupanya..sedap tido kalo bedung ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...