Kawan-Kawan Saya

Tuesday, July 12, 2011

Floria'11

Jalan-jalan ke Floria'11
Pagi-pagi Sabtu kul 9.30pg dah sampai.
disebabkan ada hal lain pas tu, kami singgah sekejap ajer.
kul 11.30pg, dah balik..
ekekeke.... org baru sampai nak crowd kan tempat.. kami dah selamat balik.
igt nak dtg malam tue sebab tak puas jalan2 di samping nak nengok perasmiannya sekali
tapi, masing2 malas pulak... 

takper layankan jer la gambar yang ada..
malas nak citer.. hehe

kalaulah umah i ada taman macam nie, besssttbya!

berlatar belakangkan jambatan

 makcik jual sayur

DBKL punya garden

 sangat menarik!

ada ikan BESAR PUNYA...!

cantek.. cantek.. sukanya!

 Fresh Flower...

 Tergedik sekejap!

bye! bye!

Nie masa FLORIA 2010


2 comments:

alyyani said...

kalau dapat dtg sini, buat photoshoot mmg best kan? tp tu la, wan tak mo pegi :(

rosmona said...

akk tak berani naik jambatan kaca itu... ngeri.. takut pecah kalo akk pijak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...