Kawan-Kawan Saya

Friday, December 12, 2008

::: akak aku kawen lagi..??? :::


uikss..!!! thanx a lot sayang..... (nengok post kat bwh nie)...
dari kejauhan dikau smpkan untuk isterimu ini.... xsabar nyer nak lik petang nie..
iman pun balik gaks.... rindu ler.. malam kang kalo iman xtido lg..,
leh la kita dating anak beranak...

okla.. berbalik pada title di atas..., biar betul akak aku nak kawen...
iyerla tgh duk sarat nak meletup tue.., xkan la dia nk kawen lagi.. hehehehe...
tajuk jer gempak kan.. takder la.. sajer je letak.. bukan aper.., semalam aku lik keje...,
aku nengok ada set barang hantaran berwarna ijau..
igtkan set untuk saper.. rupa2 nya akak aku wat hantaran tue untuk abanag ipar nyer..
abang ipar nyer nak nikah esok.. tue yg dia tolong watrkan.. tak banyak..
antaran nyer patut 7.., tp yg da siap 6 saja sebab lagi satu kek ajer..
xsangka akak aku pandai wat decoration utk hantaran nie.. iyer la..
sebelum nie tunang n nikah nyer aku gaks yg tolong2 watkan...
dia kata dulu tgn tak creative nak wat nie semua..
tup2 jadi mak buyung nie pandai la pulok...

so..., jom la kita layan apa yg telah dibuat nyer....

set perfume


untuk letak wang hantarn


untuk letak cincin nnt...


telekung.. (sebiji mcm telekung aku)

hantaran kain...

bakul untuk letak buah nnt..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...