Kawan-Kawan Saya

Tuesday, November 15, 2011

iman aka mail


dah lama rasanya tak potong rambut iman. aku tengok rambutnya dah panjang. kalo kemana2 semua ingatkan dia gegirl tau..! huhuhu.. ada yang confuse.. nak panggil kakak ke abang nie.. hehe.. sabar jela...

then aritu (dah 2minggu lepas rasanya) aku pun potong jer la rambut dia. gara2 malas nak ke kedai kan.. dah siap potong! tunjuk ngn atuk nenek, maklong semua.. semua kata dah rupa mail (upin ipin) dahh..! ekekeke.. sudahhhhhhh... mail pun mail la.. janji nampak kemas sikit..

jom tengok rambut baru iman ala2 mail upin ipin nie.

baru mula nak snap

rambut depan asalnya dah tutup mata.. aku potong yang depan nie

yang kat tepi2 ada curly2 aku potong juga

belakang potongkan jadi sama rata...

setakat nie aku tengok rambut adiknya izzul xder curly2.. lain pattern kot..

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

hahahha mail pun la iman hihihi

Jue @ atanayuiman said...

eliza >> ekekeke.. itula pasal.. mail pun mail lah.,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...