Kawan-Kawan Saya

Sunday, November 20, 2011

Tadika Khalifah Didik - The Little Caliphs


Bulan lepas dah pun register iman untuk sekolahnya. seteleh di pikir masak2. kami mutuskan untuk antar iman di sekolah yang berdekatan dengan rumah atok nenek dia di ampang. Memandangkan masa register tue, keputusan perpindahan asben belum dapat tahu tapi tadika ini pun baru di buka. Jadi, kami merebut peluang mendaftarkan iman di sekolah ini supaya mendapatkan rate spesel dan untuk mengelakkan daripada penuh.

Tak sangka, akhirnya ada juga tempat untuk iman di sekolah ini. tinggal 2nama je lagi masa tue. nasib sempat register. Hari pertama pembukaannya pun dah penuh. kalau tunggu sampai tahun depan sudah tentu tak dapat kan. sepatutnya nak mulakan iman bulan nov nie. tapi x jadi pulak. bagi dia peluang  main puas-puas dulu. next year baru start sekolah sesi 2012. Nanti pagi2 atuk dia leh anta dia. tengahri atuk dia amik la pulak...  harap2 iman seronok dengan suasana sekolah ini.

Tadika pilihan untuk iman ialah Tadika Khalifah Didik iaitu francais untuk The Little Caliphs. Setelah dengar penerangan sllybus TLC terus tertarik di buatnya. Insyallah.. semoga iman menjadiseronok dengan sekolahnya nanti.


banner of tadika khalifah didik tadika nie baru beroperas 1/11/11 lepas.

TLC Framework. medium language - English

ada pulak menyelit pic kami masa register aritu.

the little caliphs di Tv3

sekejap jer anak aku dah nak masuk 4tahun.. huhuhu cepat benar masa berlalu.
dah sampai masa kena gi sekolah pulak.

1 comment:

Anonymous said...

stated most people reimburse their particular financial products punctually and additionally without the need of fines
A top credit card debt charitable organisation needs the amount of people today making use of these products to get guidance around cash advance loan money owed for you to two times this approach. arrears charitable trust affirms all-around purchase this quickly, huge appeal to lending products the year 2010. Typically the charitable states that a couple of years earlier the quantity of customers with them ended up being minor.
szybka pożyczka przez internet bez bik
kredyt bez zaświadczeń zus i us
kredyt na dowód bez zaświadczeń o dochodach
kredyt pozabankowy szczecin
kredyty chwilówki fabryczna tychy

http://pozyczki-prwatne.net.pl
http://kredyty-bez-bik.org.pl
http://szybkapozyczkaonline.com.pl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...