Kawan-Kawan Saya

Monday, May 21, 2012

1tahun 2bulan


Hari ni genaplah saya 1 tahun 2bulan
Dah jadi big boy. 

apa perkembangan terkini saya?

> suka memanjat
> suka main motor
> suka kacau abg sy
> sy suka MAKAN! yeaaa..! semuanya sy dah makan. paling terkini sy makan ICE BLENDED MOCHA starbucks!.. hehe
> Makanan pedas, masin, tawar, manis, semua saya bedal
> sy suka melekat dengan ibu saya
> sy suka main dengan atok
> sy suka cakap tapi saya tau cakap " teh teh.. " jer
> abg sy suka pukul saya.. sian saya. abg sy garang tau..
> sy malu kalau pertama kali jumpa dengan org tapi kalau org pandai agah sy, sy suka..!
> sy suka kalau dapat pergi jenjalan
 > sy suka mengemas. kalau sy kemas, bersih semua meja tapi terabur di lantai.
> sy suka membaling barang. hehe


yea!! sy dah 1th 2bulan.. ini gambar terkini sy semalam. ada org nak amik gambar sy secara PERCUMA dan bagi satu untuk simpanan saya,


Di umur 1thn 2bulan nie, apa yang sy belum pandai lagi???

>>>> Saya belum boleh BERJALAN <<<<

agak2 bila saya boleh berjalan?? mcm abg sy ker..? abg sy dulu 1thn 7bulan..
hehehe..



Ini tempat FEVERET saya.. sy suka panjat kat sini. Sebab sy nak duduk VIP seat.
kalau boleh nak masuk sekali dlm TV tue.. nak juga masuk super spontan
Feveret chanel sy nie tau! sebab sy suka Angsa ganas.. tapi nenek kata sy Beruang Comel.
Abg sy Angsa Ganas sebab dia GARANG..

dan yang paling sy suka.. sy masih lagi menyusu badan.. hehe.. malu laa..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...