Kawan-Kawan Saya

Tuesday, January 22, 2013

Hobi terbaru...

Lately blog tak berupdate sebab ada hobi baru.. ekekek alasan! Sebenarnya mood M sedang menyerang...

Hehehehe...



Mengumpul barangan tupperware adalah hobi terbaru. Set yang ntah ke berapa pun x igt... akhirnya memiliki jua freezer mate ni!



Sedang sibuk membaca buku katakan.. setia hujung nyawa. disebabkan citer kat tv3, harus baca novelnya..




Sehangat asmara! Yang ni dah khatam! Tak sabar nak tengok dramanya. Disebabkan xder astro apatah astro hd, nasib unifi membantu.. kena tunggu org upload kat intenet la dulu...




Hobi terbaru makan biskut ni cicah milo ke kopi ker.. sedapppnya!

posted from Bloggeroid

3 comments:

@lfidah @dim said...

nak beli jugaklah novel setia hujung nyawa tue.akak pun dah kembali minat membaca novel.:D

shark said...

terbaeeekk nampaknya hobi terbaru kamoo..
baca buku pun hobi saya..:)
seriusss sgt suka bila buke banyak beratur dalam rak ...hehe :)

fazilzura said...

akk dh lama x wat hobi kumpul tupperware... set frezer beli 2thn lepas dpt free gift mcm2... dh kt 2thn x beli dh uhuhhu...

biskut cicah miloo TERBAEKKKKK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...