Kawan-Kawan Saya

Tuesday, January 01, 2013

Welcome 2013!

Happy New Year 2013!!!...

Assalamualaikum wbt....

Permulaan yang baik dan hari yang baik. Syukur alhamdulillah masih lagi di panjang kan umur. Semoga tahun nie, azam yang di impikan akan menjadi kenyataan.. barulah ada kesinaran dalam kehidupan kita kan? insyallah!

Apa azam aku tahun nie? Dah pun tulis pada entry yang lepas. So, mulai hari ini... bermulalah langkah2 untuk mencapai azam yang di inginkan sebelum labuhnya tirai 2013. Hiksss..!!




Apa yang penting, bila tahun bertambah, umur pun bertambah...tahun ni aku 29thn! Perghhh! Mcm tak caya jer. Rindunya zaman awal 20an... Jadi, marilah kita mempertingkatkan tahap kesihatan kita yang lebih baik. Focus untuk menjaga kesihatan badan sebelum datangnya pelbagai penyakit. So, aku pun dah mula untuk mengambil serba sedikit supplement untuk pertingkatkan imun badan supaya sentiasa lebih sihat!... almaklumlah, lately badan asyik letih jerr..

To all... semoga tahun ini akan menjadi lebih baik dari tahun sebelum. Masih lagi boleh menanamkan azam untuk tahun ini supaya kehidupan kita bertambah baik hendakNya. Happy new year!

posted from Bloggeroid

2 comments:

Amyra Chuari said...

Selamat tahun baru...

atanayuiman @ Jue said...

amyra >> selamat tahun baru :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...