Kawan-Kawan Saya

Monday, November 17, 2008

:: Iman gie klinik :::

Khamis lepas genap la iman 3month..
pejam celik cepat jer da 3bulan..
so, pagi tadi appmnt kat klinik ampang..
utk wat injection..pagi2 kul 7.30pg da kuar umah..
arini kuar lambat ckt..sajer je kuar lambat..
smp jer kat klik tue.., nengok public da batur smp luar pagar la..
aku pun beratur la smp kul 7.40pg pintu klinik pun dibuka..
berpusu2 org masuk..
yg aku geram nyer.. public yg xreti beratur nie main redah jer ke depan..
pentingkan diri sendiri la weii..org lain penat beratur dia main terjah jer...
geramnyer!!!!

pape pun iman da selamat dicucuk arini..
sebelum cucuk ok jer..
skali jarum masuk ke peha dia.., terus menjerit..
hehehehe.. terkejut agaknya..
pastue terus diam... ;-)

let's kita nengok pic2 pagi tadi...


Iman 3 bulan


Aku di sini..
tgkla betapa ramainyer public..
almaklumla ari isnin..


iman ngn ayahnyer..
sempat lagi ayahnya makan kue..


tgh menunggu giliran..


lik dr klinik..
lena jer iman tito..
erm pas kena inject...

ext appmnt pada 16/12/2008..
utk 4month pulaks... :-)

2 comments:

ayien78 said...

Debab nya iman...ayien nyer baby kenit2 jek...sebaya tapi kecik sbb actual umur dia.... dia baru nk masuk 2 bulan lebih.... comel lak bila iman botak

aTan & aYu said...

hehehe...
Cukup zat dan protein kot. hehehe
ALhamdulillah setakat ni tak ada apa-apa yang mengganggu kesihatan Iman. Cuma agak sedih dan bimbang sewaktu mule2 Iman lahir masuk NICU tertelan najis tu jelah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...