Kawan-Kawan Saya

Friday, November 28, 2008

::: Ulangtahun Yang Ke 3 ::::


ulangtahun yg ke 3...????? aper yg ulang tahun yg ke tiga nie...??
huhuhu sebenaryna arini 28 NOVEMBER 2008 adalah tarikh ulangtahun aku n rakan2 yg ke 3thn kitorg bekerja di tempat keje @P# nie la.... huhuhu kat mana tmpt keje aku tue...???
syhhhh~~.... saper yg tau..., tau la... yg xtau tue... rahsia...
yg pasti di putrajaya la....

erm... cite pasal keje..??? byk gaks la apa yg aku blajar sepanjang aku keje kat sini..
esp pasal cara menangani peel2 public yg bermacam2 nie....
ada yg sombong, ada yg terlalu baik, ada yg nak marah jer, ada yg berlagak, ada yg xreti bahasa n bermacam2 la....
yg best nyer..., aku duk kat bahagian untuk public meluahkan perasaan yg xpuas ati.., tempat public nak marah2 n so on... ari2 pasti ada yg kene marah..
almaklumla.. tempat aku keje nie tempat untuk org yg sggp dirinyer dimarahi ari2...
wakakakaka... kena byk bersabar la ngn kerenah dorg ni ...
sumtimes public tak paham keje kiter... kalo dia xpuas ati..., tu yg mereka marah...
so, nak wat macam mane... layan ajer la....
iyerla... customer always right.... iyer tak..????
ari2 tensen kena marah ngn public....tp, lama2 da jadi kebiasaan..
xamik kisah sgt... so.., dari situ la aku blajar mcmane nak menangani kalo terima public seperti ini.. tpkan.., sumtimes aku kurang sabar gaks...
iyerla... ada masa nyer kita jadi kurang sabar.. mungkin di pengaruhi dgn mslh personal lagi..

setakat nie...,alhamdulillah aku tak pernah kena komplen ngn public lagi...
apa perlu buat bila public marah kite..????
senamg ajer...., jgn melawan, jgn tinggi kan suara....
dengar sajer ape yg dorg nak bebel kan..
dan cube untuk membantu selesaikan maslah dorg....
wah2!!!! iyer2 jer aku nie... kihkihkihkih~~~~

so.., untuk memeriahkan lagi ulangtahun n menenangkan pikiran aku n co....,
kitorg pun bercadang2 pi makan kat alamanda... iaitu RASAMAS....
wah2!!.... di sebab kan kak nor bukan dr batch kami... so, dia bercadang untuk blanja kami makan... aduh...!~! syok nyer...
time kasih byk2 k.nor... almaklumla baru pas dpt EPF ek..???
paper pun caya la kat k.nor....
thanx celebrate ngn kitorg nie...

jom... enjoy d picas...!~!~!~!....

na (bakal ibu), kak nor yg sgt sporting and lin (bakal mama)
tgh bsabar nunggu mknn...
sabar yee~~~

ini makanan untuk aku....


ni mknn untuk dorg...



aku n sal.... layan makan nampak...


sedap ker sup tue lin..?? k.nor pandang ape pulok..??


aik k.nor...!!, nak mintak tambah lagi ker..?? xcukup ek..?


walamak!!! licin la.... hehehe~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...