Kawan-Kawan Saya

Sunday, August 22, 2010

Masakan Sahur Yang Simple....

Sahur... Sahur..
Alhamdulillah takat nie sahur masih lagi penuh..
Lum penah tinggal lagi..
sebab azam nak berpuasa penuh..
Amiiinnnnnn...

Setiap Kali sahur aku akan masak..
Aku masak sahur jer.. Sebab time sahur jer aku ada selera makan.
Waktu berbuka puasa memang aku tak masak sebab aku takde selera nak makan.
Dan asben aku kata makan luar jerr.. tak pun ke Param...
sebab dia pun xbape lalu makan sgt....

so, pagi nie aku masak sahur yang sangat simple memandangkan barang dapur dah abis.. 
hehe



Ikan Bilis kicap

 Kubis goreng

 Ikan pun tggl seekor jer dan telur masin
Cukup untuk kami berdua...

2 comments:

Wafaa said...

thanks Jue. sb gambar2 ni bagi ilham nak masak apa ptg ni. simple2 lagi sedap daripada masak beriya. hehe.

alyyani said...

simple tp menyelerakan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...