Kawan-Kawan Saya

Friday, August 27, 2010

Rutin Terbaru....

Iman... Oh Iman...
sekarang suka sangat melukis, menconteng kerjanya..
Dimana2 saja dia suka menconteng..
Sejak menjak atoknya ajar melukis, pantang nampak pen, marker, white board...
silalah layan dia melukis yeaaa....

Tak cukup itu, setiap hari.. balik umah.. terus menghadap whiteboardnya..
tgh kami berbuka, silalah bentang whiteboardnya di atas meja makan..
time sahur, pagi2 buta dah menghadapa whiteboardnya dalam keadaan mata terkebil2 baru nak buka. belum sempat pandang kiri kanan, dah ada i depan whiteboardnyaa..

Jika tak di layan, akan menjerit2 lah dia suruh kita melukis..
aku rasa suaranya 2belah umah jiran dengar...
huhuhuhu.. itulah rutin terbaru iman..

 seeee...
sahur pagi tadi.. terus ngadap whiteboardnya..
apa yang di kata..??
"mataaa.. idungg.. mulutt..."

ini hasil mural darinya.. siap tunjuk kat atuk dia masa atuk dia dtg umah kelmarin..

 kat tmpt nie pun jadi juga.. Nasib yg kat pintu dan kusi leh padam....


p/s : rutin harianku sekarang.. kul 8mlm dah pun kebaaabbbom.,.!! tidurrrrrrrrrrr.. kadang2 tak tau apa yang iman buat... tau2 dia dah tido sebelah.. hehe.. ibu dia tido lagi awal daari diaaa... MOOD BLOGGING >> DOWN!!!

5 comments:

irma said...

wah...ada bakat jd art artist ni...hihi

mamashasha said...

Iman-iman, creative tu...xpe jgn conteng dinding
Or lantai sudah..hehe

Awal tu jue pkul 8 akak lewat sikit 9-10
Zazzzzzzz..

nome said...

jue...pttlah lama menyepi...mood blogging dah jatuh terduduk...penangan mengandung kot jue...

iman ada bakat jadi pelukis la..kreatif...ekeke...

nota sipi: thanks ye jue...adiah besday leesya tuh...cantek...

fazilzura said...

sabo jue... nnt dh banak sure mood kembali ado ye..

hehehehe cute tui dak iman ni , tu lum masuk dak nain kan ?
kalau x, sure dua2 nye pakat conteng2...

* jue, kuih nak bape .. jenis pe? nnt sms akak key.. akak pun rs nye nk beli suor tuk akil

MirZalWyn said...

hahahahahaha!!! alahai comelnyer.. nasib baik tak conteng dinding rumah macam ween maser kecik2 dulu... masih ingat mamaku amik baldi+sabun, suruh basuh dinding sampai ink hilang... huarghhhh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...