Kawan-Kawan Saya

Saturday, August 07, 2010

Sumthing to share...


Salam semua...

Lama juga tak update blog. Bukan malas cerita.. Bukan berhenti dari berblogging.. Cuma masa skang mmg agak terhad di samping masalah2 yang lain.. sibuk sana sini.. penat sana sini..

Actually, ada sumthing "spesel" nak sharing dgn u all... But, lum leh share lagi sebab belum ada jawapannya lagi.. ada yang dok tertunggu2, ada yang dah dok mengagak, ada yang dah dok mengira, BUT.. jawapannya still aku lum leh sharing lagi.. Insyallah dalam masa terdekat nie aku akan inform...

Yang sedihnya.. ada yang menegur aku kata saja tak nak share dan tak nak cakap.. but, dalam hati aku hanya tuhan saja yang tahu... Perasaan aku kali ini sungguh "berdebar" dari yang sebelumnya.. Perasaan takut? Ya..! lebih dari itu..Sumtimes rasa tak nak mengharap sangat.. tapi dalam hati tetap memberi harapan yang tinggi.. sedangkan family aku sendiri pun tak tau apa "news" yang aku sendiri lum pasti nie... Sebab aku ingin khabarkan berita gembira untuk mereka.. Cuma, my opismate jer yang mmg tahu situasi aku sekarang ini..

Insyallah sampai masa nnt, aku akan kongsi dengan semua.. harapan itu terlalu tinggi buat aku. Ia boleh mengecewakn aku dan ia boleh menggembirakan aku.. Apa yang penting, aku tetap terus berdoa kepadaNya... 
Aminnn...

Beginilah situasi aku ketika dan saat ini..

p/s : orang nampak kita bergembira, org nampak kita bersuka.. tapi, orang tak nampak apa dalam hati kita.. tetiba ari ini aku jadi agak sensitif.. maaaf yea kawan2.. bermacam bermain di fikiran ku ini.

7 comments:

mamashasha said...

apa kah citer itu jue? mcm blh agak je..kalau betul syukur alhamdulillah hanya jue yang tau kan...apa pun akak doakan yg terbaek utk jue...amin

azhariahzuber said...

are u pregnant jue? takpe akak sabar tunggu berita tu

fieza said...

Fiza macam boeh agak news yang jue nak sampaikan..tapi tak per take ur time..bila dah ready jue kongsi la..If a good news Alhamdulillah syukur

nome said...

apa yg membuatkan jue tertanya2 nih..tp akak cam bleh agak jer...xpelah....bg jue masa utk rilek dan tenangkan pikiran...all the best to u!

Anonymous said...

salam jue ..

emmm kalau akak jd jue.. lama lg akak akan share.. bior le pe org nak ckp kt kite.. cz apa2 yg berlaku kite yg tanggung .. and baik lg jue banyakkan rehat .. doa banyak2 key ...
tenang kan minda.. u need that

suhida said...

slm jue,
hrp2 berita tu menggembirakan hati jue. :)
nnt join GA k.su tau.

Mrs. Simplicity said...

jue, kalau pregnant tahniah ye! jaga diri..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...