Kawan-Kawan Saya

Friday, October 22, 2010

Seronoknya bilaaaa,,,

Ya.. seronoknya sekarang.. memang seronok.. kerna aku dah merasa pergerakan baby dalam perutku. Seawal 3bulan aku dah rasa ada gerakan dalam perut nie. Sekarang dah masuk 5bulan ia semakin kerap aku merasakannya. Syukur Al;hamdulillah.. Pregnant kali ini menjadi.

Hopefully akan berterusan sehingga selamat lahir. tak sabar rasanya nak melahirkan anak.. hehehe.. excited dan teruja pulak aku kali nieh. Skang baru aku boleh yakin dgn kandungan kali ini.. 1st trimester dah pun berlalu. Sekarang aku mengalami 2nd trimester. tak sabar nak tunggu 3rd trimester pulak. 

Bila mengandung pertengahan tahun nie, rasa cepat pulak masa berlalu. sekejap jer dah nak masuk bulan November. tak lama lagi masuk hujung tahun dan akan bertemu dengan tahun 2011.

Ingat lagi.. dulu ngandungkan iman, 7bulan baru aku rasakan gerakan baby. Begitu lama aku menantikan gerakan baby sehingga merisaukan aku. Betul org kata. kalo anak ke-2 cepat kita akan rasa gerakannya. Bezanya kali ini. perut aku tak sebesar mengandungkan iman dulu. Dulu 5bulan, orang kata   dah macam nak meletup dah.. Skang,. kebesaran perut masih stabil lagi. kalo silap pakai baju, mungkin  perut ini akan nampak besar semacam.. hahahaha..!!

Tak sangka ini rupanya kandungan aku yang ke-EMPAT... hehehe

2 comments:

Ibu Mifzal said...

Alhamdulillah...take care ya jue..moga selamat semuanya..

r|nA @ ja|j|na said...

semoga selamat sentiasa hendaknya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...