Kawan-Kawan Saya

Wednesday, October 27, 2010

glemer sat aku.... hehehe

Last week, sinar harian dan sinar.fm ada datang ke pejabat aku. Untuk siaran sinar@ pejabat. Disebabkan pegawai aku yang arrange, jadi kami anak2 buahnya pun mestilah kena melibatkan diri untuk memeriahkan agenda tersebut. So, dlm tak di diduga pada sabtu lepas kuarlah kat suratkhabar sinar pasal agenda tersebut.. huhuhu..!! yang tak leh blah tue.. terpampang muka besar aku nieh.. glemer sat aku walau tak seglemer artis popular.. hahaha....

 
sinar harian Sabtu 23/11/10 ms 27

bersama agen sinar dan skuad sinar.fm

Mak buyung mana lah niee.. hehe
Then, tak sangka pulak pada paper ahad pulak terpampang muka aku sekali lagi dalam ruangan siapa anda..?? hehehe.. dalam bulatan itu muka aku rupanya... hehe

 itu dia... siapa wanita berkenaan?? silalah tuntut adiah yang mereka nak berikan.... :-)

8 comments:

saveme_zero said...

wahh...apa lg?? dah tuntut belum hadiah tu. rezeki bb la jue.

nome said...

tu dia! mak yong glamer masuk paper....mmg best la...siap dpt adiah misteri lagi....cayaklah jue!

Anonymous said...

rezeki mak yong ...

pe lagi jue, g tuntut ..bkn senang tu ... ALL ni 1 ... dpt kuor paper, pehtu siap dpt hadiah "siapa anda" plak tu ..

A.I said...

wow! glems kau..hahaha, apa lagi? gi tuntut hadiah tu! (^_^)

~chekuna~ said...

glems gitu..leh tuntut hadiah...he he..

suhida said...

hehehe..rezeki anak ye jue. :) tahniah..

AieZa said...

nnt reveal eh jue dpt hadiah ape.. tahniahhhhhhh..

dlm reramai ko dibulatnya.. bertuahhh bb dlm perut tu.. :)) ibunye glamer gitu masa ngandungkan dia.. hihihih

Jue @ atanayuiman said...

k.su >. dah inform dah.. tapi lum dpt lagi adiahnya.. hehe

k.nome >> hehehe.. tak sangka tak duga.. just fun jer masa tue.. release tnesion keje kan..

k.zura >> tgh tunggu respon dr dorang niee.. hehe.. xtau la dpt per..

k.ai >> haruss tuee.. igtkan malas nak tuntut.. but, semua dok suruh tuntut.. dah pun wat tuntutun.. hehe

kak na >> glemer sementara jerr.. hehe

k.sue >> tq kak sue..

k.aieza > aura dr anak kott.. hehhe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...