Kawan-Kawan Saya

Tuesday, May 31, 2011

He Refused


Comel.. sangat comel bila tengok baby hisap pacifier.
Saya suka.. saya suka nengok.. 
sebab KECHOMELAN nyaaaaa..!

Saya cuba memberikan kepasa Izzul
tapi, malangnyaaa......
di tolak olehnya mentah2..
buuueeekkk..! seolah2 nak muntah..
nak snap pic pun xsempat...
adussss...!!
xdapat tengok kechomelannya..

 dia yang sekarang suka menghisap jari @ tangan.

Cubaan memberi pacifier.. tapi di buangnyaaa.. hehe

jarilah menjadi santapannya...


7 comments:

fazilzura said...

xyah kasi le jue.. nk wat pe pun kalau kasi puting tu ..
akil dulu pun x isap , gigi cun je.. kang kalau dh bergantung, susoh plak nak suh benti..

NurShahFamily said...

mmg comel kalau berputing... tapi susah nak dibuang nanti cam irfan... tapi aleesya tak nak... sama la ank kite hehehe tangan je... kalau pam susu letak dlm botol pun aleesya tak nak...

atanayuiman @ Jue said...

k.zura >> sebab tengok comel sangat laaa.. suka tengok.. hehe.. itula, org kata takyah bg kalo baby taknak.. nnt susah nak benti pulak kann... sajer jee.. sebab tgk comel.

atanayuiman @ Jue said...

nur >> iman dulu pun xnak juga.. 2-2 xnak puting.. hehe.. jimat juga, xyah nak beli tukar2 puting kan.. tapi, sebab suka tgk baby isap puting, itu yg try.. kelako jer bila dia buueekk kan puting tue..

wana said...

hehehe.. izz dulu berputing.. ngam ngam satu tahun dia tak nak dah.. pastu bazly ni dia tak nak sebenarnya puting akak paksa jugak.. kekekek memula duk kene paksa last2 dia telah menerima puting nye... ada orang kata pakai puting gigi tak elok..kekeke Jue tengok nanti gigi izz camne.. cantik tersusun.. siap ada taring lagi anak i.. bazly ni susah sikit nak puting memula dulu beli puting tommie tippie dia tak nak langsung pastu beli avent baru nak sesikit skang dah oklah tuk khayal dia tido jeklah...

atanayuiman @ Jue said...

k.wana >> pandai izz benti sendiri isap puting kan.. senang sikit.. kalo tak, mst payah juga... nnt bazly camne la kaann..?? jue nie saje2 je bg sebab tgk comel... paksa banyak kali pun di bueekk nyaa. itu pun puting yang beli dulu.. xguna pun.. sajer je nak try kot dia nak.. sekali xnak pulak.. hehe

Fieza said...

Dia tak nak tak per Jue. Tapi kan kalau hisap jari kan lama2 nanti jari kecut lak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...