Kawan-Kawan Saya

Wednesday, May 11, 2011

Jalan-Jalan ke Penang


Selepas gi kenduri nikah sepupu, kami ke Guar perahu pulak. 
Ada satu lagi kenduri sedara kat sana. 
Dan selepas itu, barulah kami terus gerak ke belah pulau dengan menaiki Feri.
Tujuan utama ke sana adalah adik aku nak pekena Nasi kandar dan pasembur. jadi, alang2 ke sana, kami menginap lah 2malam. 

dah get ready atas feri. Melayan perasaan sambil ditiup dengan angin yang sepoi2 bahasa nie..

penang, kami datang menjejak ke tanah mu! Suasana waktu senja

 nampak tak star cruise tue..? sangat besar okeh! mcm bangunan dah.. Kalaulah dapat menginap 1 malam kat situ, akan di kenang2 sampai bila2...

 Haruslah pekena nasi kandar line clear

 Sudah sampai ke sini akhirnya! dah berapa kali dtg xpernah sampai.. hehe

Pasembur mahal okeh! RM27.. Nasiblah kau sedap!

jgn lupa singgah ke pasar chowrasta nie. Cari buah pala dan jeruk. But, dlm tue semua cina. Jadi, kami beli yang kat luar pasar nie. ada org melayu jual.

Short Vacation tetap enjoy!

3 comments:

fazilzura said...

jue x jmp zuraiwan & gieyana ker?

mmg sedop jeruk2 sanun , aritu kiteorg beli kt 4-5 kilo..

atanayuiman @ Jue said...

k.zura >> xjumpa sesapa pun.. sebab dtg ngn family kan.. so, masa terhad sgt..

aah.. jue beli untuk dak2 opis dan asben punya jer.. sebab jue xbani nak makan jeruk lagi..

Fieza said...

Mahalnye pasembor tue jue..ade aper jer pun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...