Kawan-Kawan Saya

Thursday, May 12, 2011

Jom ke Bukit Bendera

Akhirnya, sampai juga ke Bukit Bendera, Penang. Selalu ke Penang,  tak pernah kesampaian sampai ke sini. Dan kebetulan, hari tersebut adalah hari pertama tren ini dibuka semula.

Layan gambar jer la ekk... Malas nak taip story panjang2.
 
beratur dulu yea..

Aksi Izzul

 Aksi Iman

 Dah sampai kat bukit Bendera.

 SUngguh cerun landasan tren ini

 Pemandangan Pulau Pinang dari atas

 Budak yang tak takut ular.

 bergambar berlatar belakangkan pemandangan bandar pulau pinang

last sekali sebelum turun semula. Masa nie, susah benar nak tangkap gambar budak2 nie.. lepas sorang2 lari time nak snap.. sabau jer la.

2 babies sampai juga di bukit bendera ini..

me with my mum.

 budak2 yang excited. duk depan sekali. tak takut pun.

dah nak sampai daaa...

bye bye bukit bendera. len kali leh datang lagi :-)

5 comments:

fazilzura said...

wah besh nyeeeeeeeeeeeeee

aritu akak g penang diorg tgh renovate lg. so x dpt naik...
lepas ni kalau g penang , harus ku terjah

Fieza said...

izzul pegi jalan2 ok ker Jue. Budak skang ni kan baru jer nak kenal dunia dah merata pergi kan..kita dulu tak dapat ler peluang macam ni he..he..

atanayuiman @ Jue said...

k.zura >> aah.. masa jue pergi aritu 1st day dia buka semula.. ok sgt.. pergi jgn tak pergi.. ini menunjukkan kita dah sampai penang

atanayuiman @ Jue said...

fieza >> alhamdulillah, setakat nie izzul ok jer jalan2 jauh.. harap2 xder paper la kan.. tgk pada sesetengah budak, ada yang tak leh.. takut meragam jer kan..

NurShahFamily said...

nak gi gak la.... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...