Kawan-Kawan Saya

Friday, May 20, 2011

Izzul a.k.a UPIN


Nama glemer baru untuk Izzul ialah UPIN.. Naper upin??? hehehe..
sebab dia ada rambut seconet macam Upin.. kelakar la pulak aku nengokkan.

Bak kata adik aku "bayangkan anak angah nnt kuar muka Ultraman, mst 3org (iman, nain, wan) budak nie berebut" hahaha! mana taknya ari2 tgk ultramaan dan upin ipin. 

tapi, yang jadi skang nie ialah UPIN pulak.. ce korang tengok nie :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nampak tak rambut seconet dia tue. kat tgh tue jer naik dengan jayanya.


kasi fokus sikit.. yang lain xpulak tumbuh..

ada org igt, aku wat jadi mcm nie.. hehehe xder keje aku nak wat.. asalnya mmg trim semua sekali,. Tapi, yang had tgh nie jer yang tumbuh. lambat juga rambut budak nie tumbuh.. xtau la camne pattern rambut izzul nie nnt.. kita tunggu dan lihat jer la yeaa...

6 comments:

irma said...

haha klakar.....yg belah tengah tu jer subur kot.....hehe xper org laki kalo lmbt2 tumbuh pon..encem gak kan...

fazilzura said...

heheh cute jek

silverlady said...

haha mmg sejibik...

atanayuiman @ Jue said...

irma >> itulah kak.. nasiblah baby boy.. kalo girl, dah tentu asyik paklai serkup kepala jer.. hehe

k.zura >> hahaha! harap2 rambutnya yang lain cepatlah tumbuh...

silverlady >> kalo terpacak betul2.., memang sejibik laa..

fuadnis said...

eh samala jue...anak nis pn tumbuh tang situ jee..nape yee????hahahaha....

atanayuiman @ Jue said...

fuadnis >> iyer kee..?? sepesen la anak kita.. hahaha.. ntah la.. banyak sgt tengok cite upin ipin agaknya.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...