Kawan-Kawan Saya

Tuesday, September 06, 2011

layan picture Raya 2011 kami..


Selamat Hari Raya SEmua..!
Mood malas nak menaip.. layan gambar jer la ek?
dan malas nak berpart2..
Raya di :
Sg Besar - Melaka - Johor - KL


dah get ready 2 beradik nie


Tema Raya kami Tahun nie... i likeeee..!

posing cara duduk pulak.. hehe

3 beranak

 famil dengan mertua dan adik ipar. abg ipar xde sebab beraya belah pompuan

tema raya ke-2 pulak. coklat gitu.. dapat gak sedondon

3 beranak lagi

 lagi sekali sefamily.. raya ke-2 baru gi jalan2 raya.


dah berada di melaka pulak nie

lawan senyum ker nie?

2org budak kawan baik. baik gaduh, baik gaduh.. itu jer la keje 2org nie


3beranak tapi satu anak org lain. hehe.. 

tema di hari raya ke-5 pulak.. dapat pulak sedondon lagi.. ala2 kaler itam gitu.. hehe

2 beranak jer pulak kali nie.. hehe

 last sekali pic sefamily.. bergambar sebelum nak gerak ke Johor.. tp, family akak aku jer tak ikut.. sebab tue tak pakai baju raya.. hehe


p/s : gambar selebihnya aku upload kat FB jer. sebab xlarat nak letak semua2nya kat sini.. hehe


1 comment:

fazilzura said...

selamat hari raya jue...

wahhhh berhari2 dpt sedondon ye... besh2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...