Kawan-Kawan Saya

Sunday, September 04, 2011

moh jemput datang rumah..


Hari ni aku tak kemana2.. just duduk rumah untuk berehat.. setelah hampir seminggu berjalan raya. Esok isnin, eden tetap coti.. sebab hari isnin kan hari malas.. Selasa baru masuk keje.. yuhuuu..! terus nak ganti puasa tau.. ekeke.. semangat nak posa sebab raya, berat aku naik 1kg pulak.. ceh!.. target dah la tak capai.. pastu  berat naik pulak.. sakit hati tau... takper, ada sebulan lagi nak capai target.

Tahun nie, prepare kuih raya 3jenis jer.. ekekek.. cukup lah tue. xnak jadi cam tahun lepas. banyak membazir.. org zaman skang tak makan sangat kuih raya dah.. semua nak kepek2 jer.. then, makanan goreng2.. iyer tak..? so, sesapa nak mai umah.. nanti aku masak la yang goreng2.. baru syokk kan...? hehehe.. jemput lah dtg ke rumah yea kawan2... nak dtg kena bgtau dulu.. jgn terjah jer.. sebab aku nie bukan selalu ada umah.. ekekeke..

dah siap terhidang.. ada 3 jenis kuih ajer.. semua sedap2 tau!..

p/s : nak upload pic raya.. tapi malas nak pilih2.. tungguuuuuuuuuuu..!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...