Kawan-Kawan Saya

Monday, December 17, 2012

Weekend!

Weekend semalam and kelmarin kami hanya di rumah sahaja. Tak kemana2. Almaklumlah bukan musim gaji.. so, duk umah diam2.. tapi bukan leh duduk diam pun. Sebenarnya, kat rumah ada buat wiring sikit. 2hari tu ada org datang buat wiring. Jadi, memang tak leh kemana juga la kan. Duduk rumah layan kan budak, kemas rumah, basuh baju, basuh dapur and so on..



Pepagi kena sediakan breakfast dulu. Cantik pulak pinggan kitorg nie .. hehe layankan jer la untuk suruh budak2 ni makan.







Bagus duduk diam makan. Masing2 memang sakang semua nak makan sendiri. Nak terabur ke, nak tumpahkan air ke.. lantak la. Kat umah sendiri!.. janji nak makan..




Budak sorang ni lagi tamak. Tak cukup dalam pinggan, kat mulut lagi pastu siap nak tambah lagi.. issskk!! Menantu sapa la nie..




Nampak kosong jer ruang tamu nie. Sesi mengemop rumah.. tapi ada pulak artis berspentot buat konsert pulak!.. yang sorang lagi tu sibuk mengemasss..

posted from Bloggeroid

1 comment:

Allene said...

wa... cntik rumah u...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...