Kawan-Kawan Saya

Tuesday, December 04, 2012

Minggu Debaran Bagi Aku..

Sejak dapat surat ni last week, hati aku dah mula berdebar2.. masa tu mild shj... but, bila dah masuk minggu ni debaran tu makin kuat.. lagi dekat lagi kuat debaran nya...

Ya Allah, aku bersyukur kerana di beri peluang ini... :) agaknya di sebabkan umur dah makin meningkat, keadaan gemuruh tu makin kuat di rasai. Issskkk!! Jauh kanlah aku dari perasaan terlalu gemuruh nie...

Mesti u all tertanya2 surat apa nie kan?... nnt la aku citer kan.. kasi aku masa untuk mengatasi masalah gemuruh aku nike.. hiks!!.. yang pasti, weekend nie aku akan ke JB lagi.. citer ke legoland pun tak citer lagi, dah nak ke sana lagi.. huhuuhu..

Disebablan surat ini lah juga blog aku tak berupdate. Sibuk mencari info yang berkaitan.. agak2nya ada tak reader aku akan ke jb this week atas tujuan yang sama niee..? At least ada lah gang..!

Insyallah suami dan anak2 pun aku akan angkut sekalabke sana. Nasib la cuti sekolah. Kalau tak, mesti aku kena lone ranger kannn.. (betul ke aku eja nie?)..

Btw, u all doa kan aku yang baik2 ekkk.. semoga segalanya di permudahkan untuk aku.. Ada tips tak nak hilang kan darah gemuruh nie?..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...