Kawan-Kawan Saya

Tuesday, December 18, 2012

Paratha chicken and cheese

Hot and roll. Sapa pernah makan? Kalau makan mesti nak lagi. Sama mcm aku juga. Mula2 asyik duk order crunchy peanut butter jer. Pastu dah jemu makan tu, order paratha chicken and cheese pulaakkk.. haaaa! Bila dah suka, asyik nak ajerr... selalu beli kat bangunan depan opis nie jer. Kat cafe KPDNKK sebab ada bula stall kat situ.



La nie, bila tetiba rasa nak makan takkan nak ke sana semata2 nak beli. Tempat lain aku tak tau kat mana ada franchise nie. Yang aku tau kat berjaya times square je. Tak kuasa nak ke sana. Jadi, belajar lah buat sendiri. Ini praktis dari apa yang aku tengok jer la... ada bahan tak cukup. Takpe, janji rasa tetap ada.. hikks! Nam tau camner rupanya parartha chicken and cheese aku?

Jeng!!!




Inilah rupanya. Masa ni tgh masak atas kuali. Letak cheese bebanyak baru awesome!




Rupanya lepas masak.. hehe ada terhangit sikit.. 1st time cuba niee..





From google. Ini rupa kalau order kat hot and roll. Dapnya!




Kalau nampak signboard ni, gi la terjah... yang femes mcm gambar belah kanan tu. Namanya crunchy peanut butter, yg sebelah tu tak silap namanya black pepper beef.




Ni ada contoh jika nak order kat hot and roll...


Dah cuba pasti nak lagi!

posted from Bloggeroid

2 comments:

MOMMYLIN said...

hubby lin selalu buat sendiri kat umah... puas mkn kan.. .;D

Jue @ atanayuiman said...

kan.... baru puas dpt makan banyak. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...