Kawan-Kawan Saya

Wednesday, July 07, 2010

Rinduuunyaaaaa....

rinduuuu.. memang rinduuu.. 
isskkk.. issskk..
sangat rinduuuuu..


yeeeaaaa.. rindunyaaa saat2 ini... Gambar2 ini adalah masa honeymoon kat cameron dulu. Alahaiii... kenapa tetiba je rindu nie??? sorry gambar pakai camera henpon je.. sian kami dulu kan..?? hehe

motiiipp??
  • aku rindukan saat2 manis yang dulu
  • aku rindukan badanku yang dulu
  • aku rindukan muka ku yang dulu. putih dan licin (hehehe.. ngada2 je ni..)
  • aku rindukan cameron highland
  • aku rindukan nak berduaan macam nie
  • aku rindukan PERCUTIAN
  • aku rindukan segala2nyaaa......
 

4 comments:

fazilzura said...

pe lagi jue, g le honeymoon kt sanun ....

shah-ila-ain said...

betul3x.....pg lahhh cuti2 kesana lagi,...mel pun insyaAllah ade rezki raya nnt nak amik cuti lebih...tgh tercarik2 tempat nak terjah..kalau boleh tak nak jauh2..huhu...cameron ni mcm bestt jerr kan..tp,skarang masih lawa lagi ke yerr...huhu...

#jue tp impian nak berduaan tu hehe...payah lahh skitt kott...bertigaan atau terlebih mungkinlah kott...hehe...

Mommy Prince said...

hehe.same lah pulak .arin pun honeymoon kat sane. dpt voucher masa kawen.heheh.

jom kite g lagi nak? wakakakak

fieza said...

Betul cakap Jue kadang-kadang bila dah ade anak ni rindu lak nak berdua-duaan kan..Macam Jue ok gak mak ayah dekat leh jer tinggal iman jap kuar berdua kan..Fieza setakat hari ni lum pernah lagi tinggal syakil kalu pegi mana2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...