Kawan-Kawan Saya

Friday, August 26, 2011

Berbuka Puasa di Restoran Nelayan, Titiwangsa.

Hari selasa lepas, aku dan family berbuka puasa di Restoran Nelayan, titiwangsa bersama dengan kawan2 opis. Masing2 lepas kerja laju jer berdesup ke sana. Nasib jalan OK dan tak jem. Iyerla dari Putrajakan nak ke sana kan..? takut jer jem.. lagi2 waktu orang balik keje. nasib masing2 sampai sebelum pukul7mlm.. okla  kan? sempat nak amik tempat dan makanan.. On time berbuka leh terus berbuka jer... Harga untuk seorang RM35 jer. murah kan..? okla dengan makanan2 yand disediakan tue.. more kepada steamboat. Aku harapkan ada ikan bakar ker.. xder pulak.. makanan lain, ada nasi dan lauk pauk, ketiau goreng, nasi ayam, sate dan apantah lagi... aku pun xigt sangat sebab bukan aku yang gi amik makanan.. kaum2 lelaki jer yang pi amik.. kami kaum wanita hanya duduk makan.. hehe

antara yang sempat di snap

 izzul dan ashraf.. kami yg beza 2hari jer..

Di samping kami berbuka di luar, sempat jugalah menyambut birthday wadi suami kepada nadia. Nadia nak buat surprise birthday untuk suaminya sambil bersengkokol dengan kami2 ini.. hehehe.. terkejut juga dengan adanya kek coklat dari nadia nie..

bagus la staf restoran nelayan nie.. siap tolong bawakan kek dengan berlilin gitu.. dia offer juga nak siap nyanyikan ker.. or nak bagi ucapan melalui speaker.. ekekeke.. malu si nadia.. xper la.. di tolaknya.. hehe

semoga panjang umur dan di murahkan rezeki buat wadi...

isteri yang romantis.
Tapikan, ada pasangan lain yang cemburu tau.. nengok kan si nadia dan wadi nie bersuap2.., ada satu lagi pasangan nak juga camtu.. dasat tul!.. nak tau siapa??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aqil dan fiqah.. hehehe.. so sweet!

dan sebelum balik, sempatlah snap pic kami semua dengan family masing2. Hopefully next year dapat berbuka sama lagi.. :-)

 kak nor dan suaminya yang pemalu gituu..

lin and family - 2-2 hero.. sama ngn i tau!

me and my family.

na and family.. satu2nya princess dlm PPP.

 nadia dan wadi.. dorang nakl pinjam izzul bawa balik.. huhuhu..! xper, pasni turn u all pulak.

dan last sekali bergambar ramai2... pasni kita konvoi raya pulak..

1 comment:

Ibu Fatin said...

bestnya nerbuka kt nelayan
aku tak kesampaina la tahun ni

sempena bulan baik ni, saya dengan rendah diri memohon ampun dan maaf atas keterlanjuran kata atau kekasaran bahasa

salam aidilfitri daripada
Tinie-Aelek-Fatin-najwa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...