Kawan-Kawan Saya

Monday, August 08, 2011

Bila satu family tak sihat ......


Dugaan puasa kali ini kami anak beranak tak sihat. sejak hari sabtu kami dah mula tak sihat2. ni mesti gara2 terkena hujan khamis lepas. Khamis lepas kan hujan lebat masa balik keje aritu. Amik izzul pun dalam keadaan hujan. sudah tentu kena hujan. ayahnya pulak balik naik motor. haruslah kena hujan juga. Cuma iman jer tak demam.

Kalau aku demam, sudah tentu izzul pun demam kan? yang si ayahnya pulak pakej demamn + sakit gigi. jadi, berselubung jer la dia. kenapa ek kalo orang laki demam tak mcm orang pompuan demam? walaupun kita demam, kita gagahkan diri juga bangun buat kerja2 lain, masak ke makan ker.. orang laki nie, kalo demam, berselubung ajer kejenya.. makan pun xnak.. aku pulak yang risau. Aku wpun demam, gagahkan juga pantau suhu si izzul nie. risau juga kan.. even dia nampak mcm takde pape. tapi suhunya panas la juga.

Kali ni aku demam pakej demam + sakit kepala + selsema. arrrghh! sakit kepala nie yang tahan. rasa nak cabut2 jer kepala nie.. huhuhuh..!

nie lah keadaan aku ketika ini. demam2 juga.. but, kena pantau suhu anak.

 ayahnya, berselubung jer. berbuka pun hanya minum air. sabo jer la.
sian aku.. paken sakit + jaga orang sakit + jaga si iman yg aktif...

sempat pulak aku update blog ek.? sempat sebab update tgh pagi2 nak sahur nie.
xleh nak tido dah. 
selamat berpuasa.

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

heheh setuju part lelaki sakit tu berselubung je. mcm teruk benau. makan ubat pun payah. hope jue anak beranak beransur sihat ye..

Anonymous said...

alahai cian nye ler.. abis sume nye x sihat ye jue...

tu alamat nye en atan makin extra slim le jwp nye tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...