Kawan-Kawan Saya

Friday, December 16, 2011

Iman totally FREE DIAPERS..


Alhamdulillah berjaya juga akhirnya menyelesaikan masalah berdiapers iman nie. ekekeke.. anak org lain yg sebaya ngn iman semua dah lama berjaya. Iman baru jer berjaya. wpun baru berjaya tapi aku tetap bangga sebab dlm masa tak sampai seminggu (3-4hari) iman dah berjaya tak berdiapers zero. bermaksud free diapers termasuk hari siang, malam waktu tidur dan waktu gi jenjalan. Nak membuang air besar pun tetap mahu ke tandas. But, yang kelakarnya bila nak berak tue dia akan kata sakit perut.. sampai tandas, bila t**k tak keluar, dia kata "ibu.. tak leh laaa.. berat.. iman tak larat"... hahahaha!! ada ker dia kata t**k tu berat... hehehe

next year iman nak kena school jadi kenalah belajar tak berdiapers kan. semua tak berdiapers, tup2 iman jer yang berdiapers.. malu iiii..! mula2 belajar nak free diapers nie agak penat sikit lah.. terlajak 2-3 kali pastu.. tak sampai 5min nak kencing ajer keja diaaa.. lenguh aku. nasiblah leh bergilir ngn asben.. ekekeke.. tapi banyak ayah dia jer yang handle.. hehehe  ibu curi tulang.. 

sy dah 3thn.. yeaaaa..! saya saaayaang ibu saya..!
 

1 comment:

wdta said...

cepat gak tu jue...izzat,kak su tak start pun lagi.bila la nak start...huhu..kang yang ni terkencing, yg sana menangis, yg ni suh melukis....arghhhh.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...