Kawan-Kawan Saya

Tuesday, December 06, 2011

Ke Perhimpunan UMNO

Actually, bukan nak ke Perhimpunan UMNO sebenarnya. Plan asal sebab saja nak bawa iman naik Tren disebabkan har2 sebut keretapi.. nak naik keretapi. Memandangkan last week aku amik cuti lama. jadi, amiklah kesempatan bawa iman naik tren. Tak tau kemana, alang2 ada perhimpunan umno nie, bawalah naik LRT dan turun sampai PWTC.. Jalan2 kejap dalam PWTC pastu balik semula naik LRT. tak larat nak jalan2 jauh sebab aku tak bapa sihat pulak masa tue.. sebenarnya, banyak gerai jualan dalam tue ada jual baju, makanan dan sbgnya. tapi, yang sempat asben snap adalah gambar2 motor jer.. layankan jer laaaa...

excited dapat naik LRT lagi.. Mcm Thomas katanya..

bukan main lagi.. mcm mat motor daaa..!

 Pilihlah mana nak.. nanti ayah bayar.. ekekeke..!

 2-2 motor nie berharga RM200k ke atas.. fuuhh.. pengsan!

Harley davidson

"mcm motor atok" kata iman.. Vespa model baru..

model kereta TUAH

Proton keluarkan model kereta baru - TUAH

cuba tengok ekzos motor nie.. dasaaaat!

"macam motor pak su"  kata iman.. nama dan kaler jer sama.. tapi jenis lain laaa..

"ni iman punya" kata dia.. hehehe.. layankan jer laaa.. kang minta beli pengsan kami..

muka kesembapan aku.. hahaha! 

aku suka tengok motor nie.. ala2 old skool gitu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...