Kawan-Kawan Saya

Sunday, December 18, 2011

Kalendar 2012



sebab utama aku memerlukan kalendar :
  • untuk mengingati hari-hari penting seperti hari lahir, hari anniversary, dsb
  • untuk membuat perancangan tahun depan
  • untuk mengira bajet tahun depan (insyallah lebih baik)
  • untuk mengira hari tua ku.. hehe
  • untuk mengira hari2 cuti yang ada
  • untuk merancang hari cuti sekolah tahun depan (macam biasa setiap kali cuti sek aku akn amik cuti lama)
  • yg paling penting untuk memastikan bila HARI RAYA PUASA tahun depan..! ekekek.. sapa yang paham, paham jer la ekkk bila  dah kena cuti raya gilir2 nie.. tak kira la gilir2 dgn suami dan rakan sepejabat mcm aku.

1 comment:

alyyani said...

thanks jue. mmg cari kalendar 2012 ni. tp cari gitu2 je lah, dah ada ni, bole save terus. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...