Kawan-Kawan Saya

Thursday, December 08, 2011

walaupun tak banyak, tapi aku SUKA... (update EBM bulan 11)


Bulan 11 aktiviti mengepam kurang sebab banyak cuti so, hasil bulan 11 tak banyak. walaupun tak banyak, aku suka sebab aku tengok gemuk2 hasilnya.. rasanya hasil bulan 10 lagi banyak dari bulan 11 nie. paper pun, syukur alhamdulillah dpt nyusukan izzul masuk 9bulan dah.. sekarang nie, sepenuhnya aku menggunakanpam medela harmony. spectra3 dah simpan.. huhuhu.. sebab menyubabnya, nanti aku cerita entry lain tentang breastpump.

setelah di longgok2, nampak mcm banyak jer..

sekali susun, banyak ni jer. ada 16pack. total = 150 oz

 stok bulan 9 dah get ready beratur untuk di gunakan. sekarang sedang menggunaka stok bulan 9. huhuhu.. nasib sempat lagi sebelum expired.

semua susu-susu ni, hak milik budak keciki nie.. hehe dah boleh duduk dlm troli tesco.
skill terkini dia : menolak kerusi sambil jalan.. amboii..! dah mcm walker pulak

5 comments:

mrs.krie :O) said...

huhuu...saya pon stock ebm makin menysut, asik ambik kuar, tak ganti2 plak...adoii kene reschedule pumping session ni......izzul saya pon suke sangat mewalkerkan kusi plastik kat umah:P

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

eh dah 9 bulan. cayok cayok!!!
tak lama lagi dah pandai jalan, lari.... hahahha sekejapnya masa berlalu :)

Jue @ atanayuiman said...

mrs krie >> itulah.. kadang2 malas tu dtg kan.. itu yang skip. sehari saya bawa turun 1 pack. sebab campur dengn fresh bm juga. risau susu expired jer. sy pakai peti 2pintu. tahan 3bulan jer kan.. skang tgh guna stok bulan 9... harap2 susu ok laaa...

Jue @ atanayuiman said...

tinie >> itulah.. masuk jer thn depan kira masuk 1thn lah anak aku.. pantasnya masa berlalu.. dlm sedar tak sedar kita mampu susu kan anak sepenuhnya kan.. mcm tak percaya pun ada juga nie.

azhariahzuber said...

tahniah. kami bakal master dec ni (setahun setengah) alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...