Kawan-Kawan Saya

Saturday, December 10, 2011

Selamat Hari Lahir atan_shahrul


10 Disember 2011 - Happy Birthday to my roomate, housemate dan juga ayah kepada iman dan izzul
Insyallah kami doakan sentiasa di panjangkan umur, di murahkan rezeki dan di berikan kesihatan yang baik.

3 cupcake, 3 lilin bermaksud cukup 30thn umur asben saya.

simple celebration kami anak beranak.. :-)

kasi romantika sikit, kad buatan sendiri serta belakangnya hadiah untuk fight main boling..
ekekeke.. peraturannya senang shj.!
  • kalau asben aku menang, aku kena bagi adiah yang dia nak. (birthday present)
  • kalau aku yang menang, dia yang kena bg aku adiah sempena aku mencapai berat 59kg. (dia yang  request tau!)
Nanti kita tengok siapa yang menang ek..?? 3games taaauuuu.... tungggggguuu..!

    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...