Kawan-Kawan Saya

Tuesday, November 30, 2010

Salak tinggi bertukar Menjadi Cameron Highland...


Selamat Pagi..

Harini memulakan dengan senyuman yang sempurna. Sungguh nyaman hari ini mungkin sebab semalam dan malam tadi hujan agaknya. pagi tadi, masa nak keluar gie kerja, aku tengok kawasan rumah aku berkabus laaa.. Ingatkan dalam mimpi yang aku masih berada di Cameron Highland.. ekekeke.. rupanya tidaaaakk.. Aku masih di Salak Tinggi yeaaa..

Sungguh indah menghirup udara yang berkabus.. Rasa minda sungguh tenang pagi nie... 

 Sungguh tebal kabus pagi tadi... Area taman seroja nie

dah menghala jalan besar. kabus masih tebal lagi..

Nyamannya tgk suasana pagi nie... :-)

p/s : sedang snap environment yg indah nie, sang suami sebelah berkata " haaa.. nak letak dlm blog lah tue"... ekekekeke... mcmlah x tau, isterinya nie reporter tak bertauliah... hehehe..

7 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

samelah jue, pagi tadi rumah rina pon berkabus jek..terasa macam kat oberse lak, kuikui..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

rina >> iyerkee..?? sungguh nyaman pagi nie kan..?? syokknyaaa...

MRS. K said...

nilai pon same

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k >> semukim mst sama kan.. hehehe...

nome said...

wahhhhhhh segarnya mata akak bile tgk kabus tebal kat blog jue nih...terasa berada di Cameron..

fazilzura said...

WAHHHHH .. besh nye , dh ler umh jue mmg atas bukit .. mmg trasa cm kt cameron ler

Anonymous said...

Sangat posting baik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...