Kawan-Kawan Saya

Sunday, November 28, 2010

Iman With new Hair....


Iman dah bertukar wajah dari Ultraman Taro ke Ultraman Ace.. ekekeke.. tetiba jer ultraman.. Almaklumlah.. weekend nie byk sgt tgk citer ultraman melayankan anak2 di umah.. Ramai pulak anak aku nie.. hehehe.. aahh.. termasuk anak2 buah aku 2org nieh.. si nain dan si wan debab.. 

Last week kami menjaga 3org anak.. ekekeke.. ginilah gamaknya kalo ada 3org anak.. tak menang tangan di buatnyaaa.. iyer taakk..?? Actually, niat untuk memendekkan rambut iman dah lama di tanam.. Dek kerana sayangkan rambutnya yang curly2 tue, aku simpan kan dulu hasrat tersebut. Sayangnya nak potong rambut si iman nieee.. dah la lambat tumbuh, pastu curly2 nie my feveret.. nak tak nak terpaksala di korbankan.. Kerana ramai yang dah confuse girl or boy..?? oh tidak! my baby is boy... walaupun dia tak selasak baby boy yang lain... huhuhu..

Bila dah dipendekkan rambutnya, aku rasa dah macam org lain lah pulak.. ekekeke.. boleh tak, sampai anak sendiri pun tk perasan.. hehehehe.. lain benor pulak muka dia bila berambut pendek nieh.. Jom kita saksikannyaaaaa....

 before rambutnya di gonjelkan.. ekekeke.. ayahnya pun baru lepas potong rambut..

Get ready yer imaaann...

Separuh jalan telah di gonjelkan.. ekekeke...

Siaappp...!! baru selesai dan di kemas kinikan..

Amacam..?? Ok tak..? Barulah nampak ENCEM BOY.. hehehe..

 ada perubahan taakkk..??


Murah jer potong rambut dak tecik nie.. RM5 jerr.. pastu, less RM1 pulak.. so, RM4 jerrr... hehehe.. Lain beno dah muka anak aku nieehhh.. lama giler tak potong rambut dia.. last potong masa dia 3-4 bln dulu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...