Kawan-Kawan Saya

Thursday, November 18, 2010

Raya di mana..?? Raya di mana2...


Selamat Pagi.. Salam Aidiladha..
Semua masih bercuti raya lagi ker..?? Aku tak cuti raya pun tahun nie. Jadi raya tak kemana2 yeaa..
hanya lepak di rumah adik ipar sebab ada menda nak di selesaikan.. nak balik umah mak kat ampang pun tak berkesempatan even mak masak sedap2... huhuhuhu..!!!!

Pagi raya asben aku ke masjid untuk menunaikan solat raya sementara tu, aku hanya buat b1st nasi lemak saja. tak berketuipat, tak berendang.. ekekeke.. layankan saja nasi lemak.. hehe..

So, pas sarapan, kami terus ke Putrajaya rumah adik ipar..Hari ray kami hanya dib Putrajaya, Pasar borong dan alamanda.. itu jerr.. makan malam adalah pizza.. hehe

 di rumah saja... Aksi iman sementara kami sedang sibuk wat kerja....
Iman buat konsert.. sedang menyanyi lagu nasyid... hehehe... kabus di buat pentas.. Mouse di buat mic.. ekekekeke.. ada2 jer dak nie..

 Hasil kerja untuk satu hari kami di rumah....

pas selesai buat benda alah nie, kami ke pasar borong pulak nak membeli barang sedikit.. pastu ke Alamanda. Igt nak tengok wayang.. Tapi tak jadi pulak.. sebab takde citer yg sesuai untuk bw masuk iman.. nak tgk takers under 18 takleh masuk.. huhuhu..

 sedang jalan2.. asben ke speedy nak cari avatar... yang si anak nak sibuk mencari CD ultraman dan upin ipin.. udah pandai memilih tuuu. Then, nampak patung ultraman beso.. suka bebona iman niehh... excited tueee..

Then, kitorg ke pizza hut untuk makan malam.. pas makan, balik ke umah adik ipar.. siap2kan iman.. terus gerak balik ke sepang. sementara tue, singgah masjid Putrajaya untuk ambil2 angin malam... dating katakan.. ekekekeke...


p/s : Tak sabar nak tunggu weekend nie..

5 comments:

nome said...

walaupun x berendang dan berketupat, tp jue masih lg rajin wat nasi lemak...akak pun macam tak beraya je smlm...lepak2 di umah saja

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> SEBABkan teringin nak nasi lemak yang st berlemak, itu yang wat sendiri... ekekeke.... aah pun mungkin sebab cuti 1hari jer kan... itu yang raya spt tak beraya...

fazilzura said...

xbalik Ampang ke jue?

wah Iman , dh leh join abg akil wat consert ..
nmpak iman tinggi sgt

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.zura >> tak kak.. sebab sibuk adik ipar nak kawin nieh.. byk benda nak settle... ekeke.. itulah.. akil tue dah leh masuk idola kecik da...

alfa juliet said...

nasi lemak n pizza jue? memang mc tak beraya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...