Kawan-Kawan Saya

Monday, April 18, 2011

Heboh orang citer pasal BANK RAKYAT..!!!


Happy Monday 1stly! Selamat bekerja yea...
U all dah dengar kecoh2 pasal bank rakyat skang nie...?
Or ada perasan ker Bank Rakyat sekarang diserbu orang ramai..?
Apa kesss agaknyaa..??

U all baca nie :


dan ini :

selebihnya u all leh klik kat FB bank rakyat nie :

Cepat! Cepat! berlarilah u all ke Bank Rakyat untuk memiliki saham Bank rakyat yang di nanti2kan oleh orang ramai. Terbuka untuk semua warga malaysia.. Tiada tarikh tutup tapi bergantung kepada kuota peruntukan.

Pelaburan hanya RM500 sahaja. Tambahan RM5 untuk ahli dan RM25 untuk bukan ahli. Antara pelaburan yang terbaik boleh dibuat. Dividen sehingga 15% tau... dengar2 next year nak naik 20%..

Antara syarat-syarat untuk apply saham Bank Rakyat yang telah dibuka awal bulan April adalah ANTARANYA:
  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Bumiputera beragama Islam dan bukan Islam
  • Bukan Bumiputera beragama Islam
  • Tidak muflis
Untuk maklumat lanjut, hubungi tele-Rakyat di talian 1-300-88-12265 or facebook @Bank Rakyat.

 Dan ini NOTIS dari Bank Rakyat. Ingat yea.. pelanggan perlu hadir sendiri ke mana2 cawangan bank rakyat untuk memohon.
Dalam pantang, sempat lagi aku berlari ke Bank Rakyat nie. Demi untuk masa depan, aku harungi jua... waacceeeh!.. Ada citer kelakar pasal aku ke bank aritu... ni nak citer sikit.. hehehe..
cuba u all bayangkan yea..

"dengan terkedek2 aku dengan akak aku ke bank bawa 3hero ultraman, 2hero dan heroin kecik. Aku rasa dah jadi mcm komando terjerit sana sini nak kawal budak2 tuee.. hahaha..! Almaklumlah xder penjaga.. dah kami yang penjaganya.. jadi angkut juga laaa.. last2 surrender, balik umah semula sementara nak tunggu 30 org lagi tgh menunggu giliran. nasiblah ayah aku dah settle (buat kat HQ). So, atuk2nya lah jaga cucu2 kat umah... dlm pikiran aku janganlah ada org tangkap video letak dlm youtube.. hahahaha..!"

7 comments:

Mrs. Simplicity said...

mmg good investment for future :) yg dlm pantang pun bole pegi, apa lagi yg ok2 ni heheh

irma said...

ai...kena pikir2 ni wat gak hehe

nome said...

berminat utk membeli...dah pegi bank rakyat dah...sbb sebelah opis jer...tp sket punye panjang kalau nak q...

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> aahh.. dari org muda sampai org tua semua pergi buat. Almaklumlah.. kdg2 tak terinvest kan.. so, yg nie boleh lah back up apa2 yang patut...

Jue @ atanayuiman said...

k.irma >> buat kak selagi masih open.. kot2 dah tutup, bila di buka semula xtau laa.. tunggu peruntukan dari bank negara... lambat lagi tauu...

Jue @ atanayuiman said...

k.nome >> aahh.. mmg ramai giler org kat bank rakyat.. no leh abis dlm masa 10min jerr.. jue pun nasib baik sepupu tolong kami amikkan no.. kalo tak, ssh jugak kitorg aritu..
esok2 akak gie pagi2...

azhariahzuber said...

bleh bayang betapa miserablenya korang dgn anak2 yg ramai tu..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...