Kawan-Kawan Saya

Monday, April 11, 2011

Mom’s Care Baby Carnival Sale Kembali...!!



Aku pernah ke sale ini 2 tahun lepas. leh refer kat SINI dan SINI.
tahun lepas tak gie sebab takde baby.. hehe..
Bestnya! dekat jer ngn umah mak aku nie.
belakang umah jerr... 
Alamakkkk! tapi aku dalam pantang la skang nie. Leh tak nak lari kejap ke sana...??
syyhhh..! Jangan bagitau org aku ni dalam pantang yeaa..
hehehehe...

tapikan, 23 dan 24hb ni Pureen Clearance Stock pulak..
Banyaknya sale.. Tapi sebelum gaji.. So, paham2 jer la ekk..?
Kena Control sikit yeaa...

about this sale :

7-17 April 2011

Mom’s Care Baby Carnival Sale

with more variety of Branded Newborn,
Infant, Toddler wears
Shoes, accessories, toys
and more


Location
Main Concourse Area
Ampang Point
Jalan Ampang
Kuala Lumpur

check kat sini : 

5 comments:

ieda said...

wow banyak pulak sale nye ye...tp ida nak g pureen tu nak beli baju bakal baby hihih

suhida said...

jue,k.su amek na tepek kat fb eh.

Jue @ atanayuiman said...

ieda >> aah.. banyak pulak sale baby bulan nieee.. bulan perabis duit.. hehe

k.sue >> boleh2.. share ramai2 untuk para ibu bapak.

irma said...

haha biler tgk ni bukan nya x sabar nk pi....rs cam x sabar nak peknen pon ada hehe bahaya..bahaya..

Jue @ atanayuiman said...

k.irma >> hehehe.. so, kena produce la cepat2 lagi.. ekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...