Kawan-Kawan Saya

Thursday, April 21, 2011

Tak ku sangka Tak ku duga...


Memang tak ku sangka dan tak ku duga. Malam tadi baru jer nak buat sesi pumping.
Tapi di kacau oleh budak sorang nie.. 
Sabau jer laa.. Ingat kan dia nak buat apa..
tengoklah apa yang dibuatnya niee :

Diselaknya baju dia dan diletakkan di situ... Aku duk perhatikan jerr..
masa nie tengah duk sms.. apo lagi.. terus aku snap kan aktivitinya nieee..

pandai pulak di letakkannya kat situ. Katanya "nak susu"
hehehe.. aku x ajar pun..
dia yang dok perhatikan ibu dia agaknya...

8 comments:

Yu'xan Lee said...

Hahahahaha tergelak zura, clever boy la...:)

alyyani said...

hahaha... dah perasan kat fb gambar ni. senyum tgk nye. mmg budak belajar dari pemerhatian. gud joob iman! :D

atanayuiman @ Jue said...

yu'xan >> igtkan dia nak buat apa.. takut dia buat main.. nnt kotor pulak kan.. sekali nengok dia buat camnie.. sabau jer laa..

alyyani >> itulahh.. sempat upload semalam.. mmg budak2 belajar dari perhatian.. kdg2 dia ikut cara kita marah dia.. aduuhaii!

Azhariah Zuber said...

anak aku lu pun mcm ni..hehehe kelakar kan...tapi anak ko laki jue betambah kelakar

NurShahFamily said...

pandainye....
sama la cam irfan siap dia suruh lagi... umi mimik hahaha... ank kita seangkatan la jue

atanayuiman @ Jue said...

azhariah >> itulah namanya budak2 kan.. bukan paham pun apa yang dia buat.. main ikut jerr..

nur >> budak2 zaman skang cepat benar mengikut kan.. ada2 jer dorang nie..

silverlady said...

muahaha...samelah cam hazim...bleh x dia kate dgn sore gatal 'mama hazim nak pump susu hazim'...adehhh xtau nak explain camne

atanayuiman @ Jue said...

silverlady >> ekekeke.. pandai dia buat ayat penuh.. comel jerr.. kalo betul2 dapat membantu syok tue.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...