Kawan-Kawan Saya

Wednesday, April 20, 2011

Menu Berpantang Hari Ini


Dah 28hari berpantang rupanya aku ni.. ada lagi dlm lebih kurang 2week lagi nie. Tak sabarnya. walaupun masih dlm pantang, tapi rasa mcm dah abis pantang jer.. suka2 aku jer kan..?? 

Azam konon xnak makan NASI.. Sebab berat badan masih mencacak tinggi lagi nieh. Tapi, mana boleh la kann..? lagi2 awak nie BF baby.. Sian baby xdapat makanan berzat pulak nnt.. lagi2 BF nie mudah benar rasa lapar.. aslkan lapar saja aku nie.. Okla.. aku makan nasi tapi kurangkan jumlah nya.. ok takk..?? 

Untuk menu hari ini aku masak ini :

Ikan Goreng Asam

Sawi goreng

So, asben aku pun turut serta makan lauk nie.. ekekeke.. xperlu masak mcm2 dah.. Except kalo aku rasa arini xnak makan nasi, baru aku masak pedas2 untuk diaa...


p/s : ingat yeaa.. Post entry lepas mengatakan yg darah O kena kurangkan nasi.. hehehe..

6 comments:

Yu'xan Lee said...

sesekali mkn lauk pantang nih sedap jgk, hehe

Jue @ atanayuiman said...

yu xan lee >> jemput makan zura.. :-)

nome said...

sedapnya (^_^)

Jue @ atanayuiman said...

k.nome >> xder la sedap mana pun.. tengok makanan2 kat blog kak mie lagi sedap dan marveles!

ieda said...

sedapnya...eh darah o kena kurangkan makan nasi...ieda darah 0, time ngandung ni mmg kurang nasi pas bersalin nti boleh ke ekekeke

Jue @ atanayuiman said...

ieda > aah.. itu yang jue baca... cuba try.. baru teringat.. jue penah try masa buap BSP dulu.. time BSP, jue tak makan nasi, bacaan ok tau.. bila makan nasi, Bacaan naik tinggi... nie try kurang makan nasi dan gantikan yang lain..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...