Kawan-Kawan Saya

Tuesday, June 28, 2011

Our 1st Friday Date!


sedar tak sedar dah masuk 1minggu aku masuk keje. sonok keje. keje sonok. ekekeke..
duk umah lagi sonok, janji dapat duit.. hehehe.. xdpt duit tak sonok lah.
so, jumaat minggu lepas, kami melepaskan gian untuk bermakan2.. 
Mcm biasa, selalunya hari jumaat ajer dpt mkn besar sikit sebab waktu lunch itu panjang.
so, our 1st date adalah di Johnny steamboat. selalu makan ala2 western. so, kali nie bersteamboat pulak.
dah lama xdating ngn opismate nie.

 sesampai haruslah semk menu dulu kan

 kami memilih SET C shj senang.

 sebab dia kami ke johnny.. ekekeke.. kan nadia?

 budak tecik nie pun nak ikut juga. Bilalah asyraf n izzul dpt di ketemukan.

 kami yang sama2 naik keje. beza 3hari jer kitakan bersalin haritu

makanan dah sampai, harus lah serbuuuuu.. hehe


1 comment:

fazilzura said...

wahh besh nye jimba2 dgn geng2 setelah lamo cuti2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...