Kawan-Kawan Saya

Tuesday, June 14, 2011

persiapan nak masuk keje ngalahkan budak nak masuk sekolah


hehehe.. 1st time wat tajuk sepajang ini.
tinggal 1minggu jer lagi nak masuk keje. nest week dah masuk keje dah..
so, nak masuk keje nie, mcm2 persiapan lah kene buat kan..?
dari segi barang budak dan barang ibunya.. iyer tak?

baru2 nie, aku sibuk ajak asben beli baju baru.. katanya "ngalahkan budak nak masuk sekolah. siap nak berbeli baju baru".. haaaiipp!! aku jawab "mestilah".. hehe.
Actually, kat opis pemakaian baju beruniform di terhad kan memandang xdpt peruntukan dah. so, pasni dah le berbaju bebas la.. di samping berbaju uniform. disebabkan aku dah lama x buat baju kurung, so beli ready made jer la.. bayangkan, sepanjang 5thn aku xbuat baju.. aku beli baju pun time nak raya jer.. so, kat almari pun dah xder baju kurung aku.. mana perginya ntah laa.. aku pun xtau....

baru2 nie balik sg besar, sempatlah terjah kedai beli baju ready made. aku suka beli kat sg besar sebab murah2 belaka... aku cari kat KL, non ado semurah ini..

Nama kedai yang aku terjah


Harga asal sebelum diskaun.yang RM85.00 tue, bersulam tau.. after less dapat RM39.00 sepasang. Tapi, beli 3pasang RM100 jer.. aku amik la 3pasang.


betull.. xtipu.. inilah harganya.. maybe dorang wat clearance sempena nak masuk stok raya nnt. banyak yg berkenan tapi, banyak tggl saiz S shj..


Inilah 3pasang baju yang dipilih...


p/s : rasa mc tak puas lagi bercuti la.. lalalalalala.. :-)

1 comment:

Anonymous said...

amboi2, sakan cuti2 ye.. tp mmg akan rs x besh bile 1st day masuk opis huhul..

wahhhhhhhhhhhhhh siap beli bj baru lg tu ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...